Hier kun je je zelf voorstellen. Het is leuk als je dit doet zodat mensen je kunnen leren kennen. Ik ben Jesse, mijn nickname is monkey999. Ik ben dertien jaar oud en ik woon in Rhenen. Mijn interesses zijn computers en sport.
Hallo. Ik ben Thierry Van Doorne onder de gebruikers naam "Railwayguy". Jawel, ik spreek, lees en schrijf Nederlands, hoewel het heel heel lang geleden is dat ik dit nog gedaan. Ik ben blij dat er een Nederlandse groep bestaat in de Elten gemeenschap. Wie zou dat ooit durven dromen hebben. Ik verblijf nu in Canada al sedert jaren maar blijf nog steeds in contact met mijn klein vaderlandje Belgie. Ik ben geboren in Brussel en daar school gelopen en opgegroeit. Tegen het einde van mijn twintiger jaren ben ik naar Canada verhuist. Ik luister nog alle dagen naar het Vlaamse nieuws, niet het Nederlandse en luister nog regelmatig naar Nederlandstalige programma's. Om U een idee te geven, het is bijna weer tijd voor de Top 2000 op NPO Radio 2; en volgende week begint de Evergreen Top 1000. U ziet dus dat ik nog goed op de hoogte ben. Ik beschik over een Nederlandstalige sythesizer stem van Microsoft die ik gedaanload heb van Microsoft die het aldus mogelijk maakt om nederlands te lezen en te schrijven met de computer; om maar te zeggen, wat je tegenwoordig allemaal kan doen, vandaag de dag. Ik ben blind van geboorte. Dat was het dan voor het ogenblik. Ik hoop dat er nog meer nederlandstalige personen zullen bij komen, hier in de Elten gemeenschap.
Mijn naam is Adela. Ik woon in slowakije, en ik ben helemaal blind. Nederlandstaal leer ik rond 10 jaar. Dat is voor mij iets ongelooflijk, dat hier zo groep is. en mijn hobbies? De kermissen en de kermisattracties, vooral in Nederland. Ik ben al op de kermissen in tilburg / uden / valkenswaart of roosendaal. Ik hou van puzzel maken, en ik luister naar verschilende muziek, maar vooral trance zonder vocal. als mij iemand wilt ergens schrijven of spraakberichtje opnemen, hier zijn mogelijkheiden email: slowaczka.adelcia@gmail.com whatsap: +421944431722 facebook: https://www.facebook.com/adela.svoncinarova/
Had niet verwacht dat er uberhoubt een persoon in deze groep zouw komen, leuk dat je nederlands aan het leren bent. Ik houw zelf ook heel erg van de kermis atrakties. Btw, voor alle mensen hier die nederlands leren. Mijn spelling is erg slecht, dus ga er niet van uit dat je woorden schrijft zoals ik ze typ.
Wel, proficiat for jou! Ik had zeker niet verwacht dat ons groepje uitbreiding zou nemen. Voor Monkey999: Maak je geen zorgen over jou spelling, de mijne is niet veel beter na al die jaren geen nederlands geschreven te hebben.
Dat komt wel. Eens de Engelse Web stek in gebruik is zullen nederlandse personen makkelijker de weg naar Elten vinden en zal het ook gemakkerlijker zijn reclame te maken voor Elten.