hej mensen, waar hebben jullie elten gezocht? ik vraag het, want ik ben nu op zijn website geweest, en die is, als ik goed zie, alleen in poolse taal. en ik ken twee blinde mensen uit nederland, maar ik zie voor hen een engels website.
Inderdaad, de Web stek is alleen in de Poolse taal. Voor Mij, ik gebruik de Web Brouser Google Chrome. Met deze Web Brouser is het mogelijk om de Elten Web stek te vertalen vanuit de Poolse taal naar de taal die je zelf verkiest; in mijn geval heb ik de Elten Web stek in het Engels vertaald omdat mijn computer in de Engelse taal geprogrammeerd is. Zodoende ben ik dus in staat de gehele Elten Web stek in het Engels te lezen. Indien je ook Google Chrome als Web Brouser gebruikt, dan kan je de Elten Web stek vanuit de Poolse taal laten vertalen in de taal die je zelf verkiest.
Wees gerust. Er zijn vele Nederlanders en Vlamingen die de Engelse taal machtig zijn en die ook weten hoe ze Google Chrome moeten gebruiken om een Web stek te vertalen.
Hallo, ik ben Karl. Ik spreek geen Nederlands, maar Duits, wat het een stuk eenvoudiger maakt om de taal te begrijpen, dus in de meeste gevallen heb ik niet eens een vertaler nodig om het te begrijpen. Ik heb wel een vertaler nodig om hier te schrijven, omdat ik geen idee heb van de exacte grammatica en spelling van het Nederlands. Het is heel interessant om deze groep hier te zien, en het is een taal waarnaar Elten nog niet is vertaald! Hoe zit het met dat op een dag te doen?
Ik zou het wel willen doen, Elten in het nederlands vertalen maar ik weet niet hoe te werken met het vertaal programma. Bovendien ken ik niet alle correcte uitdrukkingen om ze vanuit het engels te vertalen in het nederlands.
@ Monkey999: Ik begrijp dat dit voor sommigen een probleem is. @ all: de vertalingen van Elten worden beheerd via een Dropbox-map. U krijgt altijd een melding wie welk bestand wijzigt. Sprekers die geïnteresseerd zijn in het Engels en een Dropbox-account hebben, kunnen contact opnemen met Dawid Pieper (op Elten bekend als Pajper) in de vorm van een privéberichtverzoek om de map met Dropbox met u te delen. Elten wordt vertaald met PoEdit, dat ook wordt gebruikt in NVDA. Als je problemen hebt met het programma, kun je me een privébericht sturen. Dus nu dat is geregeld, terug naar het onderwerp!
hallo allemaal, beetje laate post sinds ik lid ben van dit forum maar goed mijn naam is robbert woon in ermelo en 31 jaaren oud mijn grootste hobby is gaming op het moment poog ik om een vertaleng vertaaling te makne maken van een een audiogame omdat ik vind dat een taal bariere niet de opstakel moet zijn voor audiogames die vaak niet in het nederlands zijn verder verzamelijk ik hoorspellen muziek en tv series mocht je meer van me willen weten stuur me gerust een prive berichtje
hallo allemaal, kan iemand mijn nummer op nederlandstalige groep voor blinde mensen toevoegen? vooral als de groepen zijn over android, computer, of dagelijkse leven. +421944431722 dankjevel.