Forum

Poznajmy się

Forum mieszane

1 / 16 Next

monstricek

#1 ·

1 likes
Transcription

Witam wszystkich serdecznie. Skoro jest taki temat w forum tekstowym, myślę, że trzeba go i tutaj założyć, aby każdy mógł coś powiedzieć o tym, kim jest, czym zajmuje się i tak dalej. A plus, żeby każdy nowy użytkownik, który chce tu rozmawiać, a nie tylko pisać, mógł też podzielić się swoim takim profilem głosowym, powiedzieć coś o sobie. Ja nazywam się Aleksander, mam 23 lata, jestem studentem i studiuję filologię rosyjską, rusystykę. Mieszkam w Rosji, jestem Rosjaninem, mówię po polsku tak jak mówię. Przepraszam za jakieś może błędy, staram się mówić dobrze. Lubię czytać książki, słuchać muzyki. Jestem założycielem zespołu folklorystycznego u nas na Uniwersytecie. Plus interesuję się radiem, uczę języki obce różne. Teraz mówię po rosyjsku, polsku, białorusku, trochę po angielsku i niemiecku. Plus rozumiem czeski i słowacki, też trochę w tych językach mówię. No i po prostu interesuję się wszystkim, co dzieje się wokół i chciałbym tu poznać kogoś nowego. Może ktoś... ...zachce poznać mnie. Także wszystkich serdecznie pozdrawiam z Rosji, życzę miłych rozmów. No i mam nadzieję, że ten temat będzie popularny, że ktoś jeszcze zechce tu coś nagrać.

lukasz1993258

#2 ·

Transcription

No to ja zacznę teraz od siebie. Ja się nazywam Łukasz, mam 23 lata, interesuję się muzyką, lubię czytać książki, szczególnie kryminalne, a muzykę lubię, w szczególności nowoczesną. Gatunki jakie lubię, to jest muzyka klubowa, trance'owa, też bardzo lubię słuchać rapu. No i to raczej tyle.

Przekonanego nie odwiedziecie od przekonania, tak samo nieprzekonanego do niego nie przekonacie.

Milena132

#3 ·

Transcription

Test!

lukasz1993258

#4 ·

Transcription