jaki modem polecacie
Back to Technologia bezprzewodowa#1 balteam
hej, szukam jakiegoś modemu, najlepiej coś z baterią, abym nie musiał ciągle go mieć podłączonego, łatwo wtedy zniszczyć przez przypadek taki modem, chociażby przy leżeniu z laptopem na łóżku;P
Nie znam się w ogóle na cenach, także rozpiszcie się, za ile zł coś polecacie w miarę sensownego, a za ile coś porządnego.
Dostałę kartę do empika, także mogę coś maks za 250 zł kupić, ale chyba za jakieś 150 już coś fajnego jest?
#2 daszekmdn
Dobre są od Huavei mobile.
#3 misiek
Zobacz, czy Tplink nie ma takowych w swojej ofercie.
#4 papierek
huawei e5573 jak coś taniej, a drożej to huawei e5576
#5 mucha
a kartę do tego modemu masz? ja mam z orangę ruer i mi się nawet sprawdza nienażekam dostępna strona jest
#6 balteam
karte mam, 70 gb na miesiąc za 12 zł tak w przeliczeniu;D
Heh ale chciałem modem kupić na empiku coś, bo mam kartę podarunnkkową, no ale nie ma tam tych modeli papierowych także chya narazie się wstrzymam.
#7 mucha
to weś jakiś tańszy hiułałej jak jest dołożysz jeszce troszkę bo taki modem to też sporo kosztuje ja brałem z orangę rok temu to wyceniony był na ponad 3 stuwki
#8 misiek
Jeśli chodzi o Orange, to ja mogę takowy sprzedać jakiś Zte.
#9 balteam
eh mam kartę podarunkową i ją chcę zużyć, to był mój główny cel, także narazie siewstrzymam, bo obeny modem działa hm po prostu działa, mimo odpałów czasami i mojego jego lekkiego skrzywienia;D
#10 daszekmdn
ouuuu, 70 gb za 12zł? Gdzie dorwałeś taką ofertę? Jak to załatwić?
#11 balteam
karty na allegro były może są, 1400 gbmiejwięcej za 200 zł na 19 miesięcy
#12 cinkciarzpl
Kup sobie red bull mobile i bedziesz miec 100GB za 30PLN MC. O ile jesteś w zasięgu play i o ile u ciebie to dobrze działa. Musisz wybadać.
#13 daszekmdn
tak, w zasięgu play jestem, to skoro tak to najsowo, popatrzę i może z Orange na to przejdę.
#14 Paulinux