Obsługa głosów pod jawsa
Back to Archiwum#1 DJGraco
Witam,
Propozycja może dziwna, ale mam na dysku instalator vocalizer Agata w msi i po zainstalowaniu w sapi5 NVDA tego nie widzi. Nie wiem dla czego, jest to chyba głos ściągnięty ze stron Freedom Scientific. Czyli działa on tylko pod jawsem?
I czy dałoby się tak zrobić, żeby te głosy działały też po NVDA. Nie wiem, może to jest jakiś inny protokół nie znam się na tym pytam się tylko teoretycznie.
Pozdrawiam
#2 Lowca_Androidow
Jestem za, bym bardziej, że te głosy posiadają wersję compact
Ostatnie zdarzenia przyspieszyły moją decyzję, odchodzę.
Na koniec chciałem pogratulować moderatorom grupy o telefonach, Samodzielność oraz Polskie społeczeństwo działań skutkujących tym, że nie chce się tutaj zaglądać
Mają wyłączność na słuszność, user nie ma prawa mieć innego zdania, a jeśli takowy broni swoich racji spuszczają ze smyczy swoją obronną maskotkę.
Działania władzy pokazują jedynie, że wspomniana moderacja ma w głębokim poważaniu to co miśli zwykły user bez uprawnień moderatorskich, bo kimże taki user jest..
Brak wyjaśnień, merytorycznych, podpartych choćby regulaminem, to brak szacunku.
Jak to nawet namiastka władzy potrafi uderzyć do głowy...
Aha, kroplę czary przelał ban otrzymany za to, że napisałem do maskotki moderatorek, że się podlizuje, żałuję jedynie, że nie napisałem kulturalnie, a nie zgodnie z moimi zasadami, że zawsze piszę to co myślę, czyli, że liże dupę.
#3 tomecki
Wszystko się da, jak się da. Problem byłby chyba z legalnością takiej wtyczki więc na oficjalnych repo raczej nie ma szans.
#4 zvonimirek222
O takich wtyczkach tutaj nawet nie rozmawiamy, ponieważ jesteśmy grupą rekomendowaną.
Używamy z NVDA na razie to, co mamy.
#5 patrykkubaszczyk Archived
ale Agaty da się z NVDA korzystać!
Zrestartuj NVDA, i sprawdź.
#6 zvonimirek222
Tak, da się, bo instalka jest otwarta, krąży po sieci, i jeszcze w dodatku jest ona niezabezpieczona.