CMS, kreatory stron, hostingi

jakiś darmowy kreator stron www oprucz strony gratis

Started by patrykkubaszczyk 33 posts last post 6 years ago Page 1 of 2

czy coś ktoś, bo chce stworzyć strone

#2 2 likes

HTML.
- "Intelligence and wisdom is like jam. The less you have, the harder you're trying to spread it arround." - French proverb

#4 1 like

Cześć wszystkim!
Nigdy nie zamierzałem to tutaj powiedzieć,
ale czy na prawdę, nie jesteś, człowieku w stanie nauczyć się HTML?
To nie jest jakiś język programowania, żeby go się było cięśko nauczyć.
--Cytat (patrykkubaszczyk):
a jakiś łatfy?

--Koniec cytatu
Student studentowi wszystko

#6 1 like

Nie zgadzam się.

tak HTML to kosmos

--Koniec cytatu

#8 1 like

Może nie powinnam się tu wypowiadać, bo jeśli chodzi o programowanie jestem totalnym laikiem. Ale zdaje sobie sprawę, że to, że coś jest proste dla jednej osoby, nie musi oznaczać, że jest proste dla drugiej. Także Zwonimirze, jeśli jest to dla Ciebie proste, to może powinieneś pomóc Patrykowi, ja nie mówie, że musisz, ale jeśli możesz i jesteś w stanie, to czemu nie. A ty Paatryku, moim zdaniem powinieneś spytać tych, co to ogarniają, czy mogli by CI pomóc, wytłumaczyć czy jakoś CIę nakierować. :) Pozdrawiam was!
Nawet jeśli jesteś aniołem, zawsze znajdzie się ktoś, komu będzie przeszkadzał szelest twoich skrzydeł. Autor nieznany.

Ja mu nie pomogę, z powodu braku czasu.
U mnie teraz jest aktywny system eliminacji studentów.
--Cytat (lwica):
Może nie powinnam się tu wypowiadać, bo jeśli chodzi o programowanie jestem totalnym laikiem. Ale zdaje sobie sprawę, że to, że coś jest proste dla jednej osoby, nie musi oznaczać, że jest proste dla drugiej. Także Zwonimirze, jeśli jest to dla Ciebie proste, to może powinieneś pomóc Patrykowi, ja nie mówie, że musisz, ale jeśli możesz i jesteś w stanie, to czemu nie. A ty Paatryku, moim zdaniem powinieneś spytać tych, co to ogarniają, czy mogli by CI pomóc, wytłumaczyć czy jakoś CIę nakierować. :) Pozdrawiam was!