EltenLink

Jakiej muzyki lubicie słuchać najbardziej?

Back to Muzyka

#1 olcia2702

Witam w moim kolejnym wątku! Stworzyłam wątek o takim temacie, ponieważ jestem ciekawa, jakiej muzyki lubią słuchać inni eltenowicze, i co myślą o innych gatunkach muzyki.
Jeżeli chodzi o mnie, to ja słucham najczęściej Hevi metalu, rocka lub indi rocka, ale zdaża mi się posłuchać techno, popu czy hip-popu.
Jeżeli chodzi o hevi metal czy rock i indi rocka, to są to utwory w języku Słoweńskim, Serbskim/Angelskiim, a techno Angelskie, tylko, pop Ukraiński, Słoweński, żatko Polski, a hip-pop tylko po Polsku.
A jak to wygląda u was?

Może i nie jestem aniołem, ale jestem warta tego żeby chwilę zemną pogadać.
2024-03-09 23:07

#2 DJGraco

Najbardziej to lubię słuchać Hands Upu. A tak konkretnie nie najbardziej tylko ogólnie to lubię wszelaką muzykę elektroniczną, szerzej nazywaną EDM. Najbardziej z tego nurtu to lubię wspomniany Hands Up, Electro House, Uplifting Trance, Classic Trance, Drumm & Bass ale taki bardziej melodyjny, Happy Hardcore, Eurodance, Italo Disco, Synthwave, Ambientu/chilloutów/gatunków pokrewnych też czasami mi się zdarza słuchać.
Lubię też pop, ale taki troszkę starszy, z nowego to mało co trawię, rock także, ale w lżejszych odmianach, chociaż czasami jakiegoś metalu to miło posłuchać.
@Olcia przez techno to co masz do kładnie na myśli?
Wiele osób błędnie interpretuje Techno jako całość muzyki elektronicznej dlatego pytam. Zarzuć jakimiś przykładowymi trackami to się obaczy.

Edited 2024-05-08 17:17

#3 olcia2702

Out of head czy jakoś tak, miracle i because of you.
Jak się pomyliłam co do nazwy gatunku to przepraszam.

2024-05-16 17:03

#4 DJGraco

Podałaś tylko same tytuły a wykonawcy? Te piosenki były w różnych wersjach.

2024-05-16 20:11

#5 olcia2702

Miracle to śpiewała Elie Goolding a muzykę robił chyba Calvin Harris, out of my hed to jes HUTs i y_x, a because of you to jest Lizot.

2024-05-17 00:16

#6 daszekmdn