Het spraak forum

Welcom op dit nieuwe forum

Założony przez Monkey999 6 wpisów ostatni wpis 2 lata temu

Transkrypcja

Hallo leden van deze groep, ik wil jullie heel eventjes een paar updates geven. Dit wordt ook heel even in het groep gerelateerde forum wordt het ook geplaatst. Dit is een nieuw forum waarin je eigenlijk gewoon kan praten over, ja eigenlijk gewoon alles, alleen dan in het midden van je stem. En ja dat is eigenlijk, ik moet ook nog meer zeggen, oh ja. Ik heb vanaf nu iedere forum wat hier is volg ik nu, dus ik kan nu zien wat er allemaal gebeurt en dat hoop ik dus eerst niet. Daardoor heb ik heel lang een paar topics in de verkeerde ruimte laten staan. Dus bijvoorbeeld in groep gerelateerd stond in een keer een topic over wat het naleden zijn noemen. Over blind te zijn. Die heb ik even verplaatst naar een forum dat heet anders. En daarin kan je dus eigenlijk gewoon praten over alles wat niet met de onderwerpen in de lijst te maken heeft zeg maar. Eigenlijk alles waar nog geen forum voor is kan je daar bespreken. Dat kan trouwens hier ook, hier kan je ook gewoon een beetje over alles praten. Anders dan krijgen we zo'n grote forumlijst als ik voor ieder forum... ...een apart audio forum zou moeten maken, dan wordt het een beetje, ja ik word er zelf nogal, ik kan er zelf vrij slecht tegen als dat er zoveel forums zijn. Maar vanaf nu volg ik ook ieder forum, dus ik kan nu ook zien wat er gebeurt en wat ik eerst niet, dus dat is niet zo slim van mij. Ja, daardoor vergat ik dus de hele tijd om deze groep in de gaten te houden. Ik hoop dat jullie dit vonden. Ik hoop dat jullie dit vonden. Ik hoop dat jullie dit vonden. Ik hoop dat jullie dit vonden. Ik hoop dat jullie dit forum gaan gebruiken en ik hoop dat, ja eigenlijk zoals ieder ander forum. Nou dan hoop ik dat dat nog goed met jullie gaat en dan zou ik zeggen heb nog hele fijne dag en tot het volgende bericht.

And that, is why you shouldn't do this.

Transkrypcja

Oké, ik luister dit dus nu terug. Het klinkt echt alsof mijn laptop aan het opstijgen is naar de maan. Helaas is dat niet zo. Dat zou ik heel erg gaaf vinden. Maar jammer genoeg is dit niet het geval. Dus dat wil ik wel even zeggen. Sorry daarvoor dat het zo hard is. Maar ik hoop dat jullie het bericht nog wel een beetje konden verstaan. Ik kon het zelf nog wel verstaan. Dus ik zal de volgende keer even een microfoon iets verder weg zetten. Want dit is weer heel interessant.

And that, is why you shouldn't do this.

Transkrypcja

Oké, ik heb beslist dat ik iets ook hier wil zeggen. Ja, maar weet ik niks wat ik zeg. Oké, misschien iets over mezelf. Mijn naam is Adela. Ik woon hier op Slovakije. Ben ik oud, maar hoeveel? Ja. Zeven en... Drie en zeven. Maar nu weet ik het niet. Zeggen hoeveel is... Hoeveel oud ben ik? Oké, dat is niet belangrijk. Bijna veertig. Dat is de belangrijkste informatie voor jullie. En mijn hobby is eerst zijn zekere kermissen en de kermisattractie. Ik weet dat deze... Hele seizoen is al weg. Maar oké. En... Ik luister graag transe muziek. Maar niet alleen. Ik luister ook de muziek waarin kinderen koren. En andere verschillende muziek kan ik luisteren. En ja, ik leer deze taal bijna tien jaar. Maar heb ik een heel vreemde en grote probleem. Als ik iets wil zeggen. En steeds doe ik het met wat een manier. Maar als iemand iets tegen mij spreekt. Dan... Het is helemaal slecht. En vaak begrijp ik bijna niks. En ja, bijvoorbeeld als ik iets in de Poolse taal wil horen of luisteren. Nee, horen niet. Luisteren of lezen. Dan voel ik me heel blij. Want ik begrijp alles. Maar bij Nederlands helaas. Het is helaas helemaal anders. Het is helaas helemaal anders. En dat is een probleem. Want ik kan niets lezen en luisteren. Want vooraf denk ik over dat ik zeker iets zal niet begrijpen. En dat is voor mij heel moe. En ook weet ik niet lezen of luisteren algemeen. Als ik iets wil begrijpen. Ik moet lezen of luisteren elk woord. En het probleem is dat alles wat een woord niet kan of niet weet of niet begrijpt. Of niet begrijpt. Dan wil ik al verder niet concentreren. Dus ja, ik ben na die 10 jaar al heel moe. En af en toe denk ik over dat misschien zal ik met Nederlands eindigen. Maar ik doe alles. Of ik verder te doorgaan. Of ik verder te kunnen doorgaan. Dus dat is alles van mij. En ik hoop dat op deze groep steeds meer mensen komen. En ik hoop dat op deze groep steeds meer mensen komen. En ik hoop ook dat ik zal hier nog steeds verschillende stemmen van verschillende mensen kunnen luisteren. Oké, dus dat is alles voor mij. En ik wens jullie hele... ...goede jaar en vooral gezond.

Transkrypcja

Hallo allemaal, dit is Thierry van Doornen en welkom op dit spraakforum van, ja, in Elten hier, in onze Nederlandse groepje moet ik zeggen, want ja, ons groepje is nog zeer beperkt. Ik heb eens in de lijst gekeken en er zijn een aantal personen die lid zijn van onze groep, maar waarvan ik vermoed dat ze denk ik helemaal geen Nederlands praten. Zo ik vraag mij dus af waarom deze personen wensen lid te zijn van een groep waarvan ze de taal niet begrijpen. Nu, hoe dan ook, dat is aan hun zaak denk ik. Wel, zoals ik zei, Thierry van Doornen, ik ben woonachtig in Canada, maar ik ben opgegroeid in België, in Brussel of daar rond. Ja, wij moesten toen als kind op school wel de tweetaler netjes praten en schrijven, dat betekent Nederlands en Frans. En, eh, ja, als je dat niet kon, ja, dan had je niet veel kans om op de arbeidsmarkt te komen. Zo ja. En dan natuurlijk leerden wij Engels ook later in het middelbare onderwijs zoals we dat doen. Maar dan natuurlijk met verhuizen naar Canada, want de familie wilde het, maar op die manier heb ik wel moeten werken naar mijn Engels, maar dat is weer nu niet meer zo. Maar dan natuurlijk met verhuizen naar Canada, want de familie wilde het, maar op die manier heb ik wel moeten werken naar mijn Engels, maar dat is weer niet meer zo. dat is dan toch verbeterd. Nu, wel, zoals ik op het ogenblik dat jullie aan het praten ben, hier in Metro Vancouver of laten we zeggen de agglomératie Vancouver, in de provincie British Columbia, Canada. Het weer is niet de best, we hebben al redelijk veel regen gehad de laatste twee dagen. Het ziet er hier niet naar uit dat het vlug zal opwarmen, zo de lente laat nog wel eens eventjes op zich wachten. Beetje jammer, want het is er wel de tijd voor. Maar goed. Anderzijds moet ik zeggen, Adela geloof ik, uw naam is wel, jouw Nederlands is absoluut niet slecht, helemaal niet. Alle moeite die je daarvoor gedaan hebt, wel, dat is heel goed. Zo, ja, ik zou zeggen. Ehm. Het vraagt wel een beetje moed natuurlijk, dat kan ik begrijpen, maar zeer duidelijk verstaanbaar, zo, helemaal geen probleem. Je zou dit eigenlijk moeten meer doen, hier en vooral in ons spraakforum hier. Zo, het is zeer aanmoedigend. Wel, ik hoop dat er nog meer vragen zullen komen. Ik hoop dat meer personen ons groepje zullen bereiken. Ik denk, dat zal wel komen, eens de Engelse webstack zal klaar zijn. Ik vermoed dat dat iets zal worden voor deze zomer, als alles goed blijft gaan. Want ja, wat gaat er nu nog goed, de dag voor vandaag. Maar goed. De Elton-programmeerders zijn nog niet klaar. De Elton-programmeerders zijn nog niet klaar. De Elton-programmeerders zijn hard aan het werk. En geven ons zelfs redelijk veel werk om zaken uit te testen hier. Ik ben nu in de Elton 2.4 beta versie nummer 21. Zo, ik denk dat er spoedig een update zal komen. Een vernieuwing van het Elton-programma. Een vernieuwing van het Elton 2.4 beta. Vaarschijnlijk 2.4.1 of één. Ik weet het niet. Zullen we dat even moeten afwachten. Ik denk waarschijnlijk binnen een maand ofzo. Ik denk waarschijnlijk binnen een maand ofzo. Ik denk waarschijnlijk binnen een maand ofzo. De. We wachten af. Misschien voor jou Adila misschien een beetje... Het is niet makkelijk container te maken. Het is misschien een beetje... Ja, het is niet makkelijk, want we hebben hier geen mediakataloog, dat is wel jammer, want dat zou de zaken gemakkelijker voor jou, moest er een mediakataloog zijn om naar Nederlandstalige radiostations te luisteren, dat zou jou ook een beetje meer helpen met je Nederlands. Maar goed, dat zijn misschien wel andere manieren. Maar ik zou blijven aanmoedigen om je misschien nog een paar meer berichtjes op het spraakforum te zetten. Of, als je dat verlangt of verkiest, je kan altijd een boodschap sturen naar mij. Oké, where we guy? Dat is mijn gebruikersnaam. Ik spreek een beetje traag, want dat is dan misschien makkelijker voor jou ook, maar ik ben nooit een snelspreker geweest eigenlijk, ik doe het kalmpjes aan. Verder, ja, valt er anders niet zoveel te zeggen, denk ik. Ja, ik ben een beetje traag, want dat is dan misschien makkelijker voor jou ook, maar ik ben nooit een snelspreker geweest, eigenlijk. We wachten dus op die heel belangrijke update van Elton. Ik heb mij ook laten vertellen dat het in de toekomst zal mogelijk worden om met elkaar te bellen of zoiets, zoals je dat kan doen met Skype, maar dan door middel van het Elton-programma. Zoals je dat kan doen met Skype, maar dan door middel van het Elton-programma. Dat zou leuk zijn. Zeer leuk. Zou waarschijnlijk ook iets worden voor deze zomer. Zo, hopelijk, als de zaken blijven goed gaan met Elton, hopen we dat dat niet te lang meer zal duren. Ik denk dat ik hier afscheid ga krijgen. Ik denk dat ik hier afscheid ga nemen. En ik praat tot jullie allemaal bij een volgende gelegenheid. Goedendag allemaal nu.

Transkrypcja

Hallo, het is hier bijna al 14 uur. 1 uur 59. Ja, dag.

Vox tech, trust us.

Transkrypcja

Yo, mijn stem is dood. Ja, was dood toen ik dat aan het opnemen was. In 2000... Was het 21? 22? Geen idee meer. Anyways. Ja. Mijn computer, de blazer, is een beetje aan het doodgaan. Helemaal niks aan de hand. Zeker niet doodgaan. Door Mortal Kombat. Heel zeker niet, omdat die hier niet zwaar is. Helemaal niet. Ja. Dus ja. Niet zoveel... Niet zoveel... Als er nog iemand hier checkt in deze groep. Ja. Mijn vorige post was een beetje dom, en ik was elf of twaalf, dus... Ja. Ik ben een beetje hard veranderd, hé. Nee, nee, grapje, grapje.

Vox tech, trust us.