Hoi! Ik ben Jac. Ik ben nogal verlegen, dus ik verberg mijn identiteit over het algemeen. Dat is de reden dat ik hier als Mickey Mouse verschijn. Ik woon in Amsterdam vanaf 2019. Maar ik kom oorspronkelijk uit Engeland. Ik ben nog aan het leren, dus het spijt me als ik fouten heb gemaakt :D doei
Ik zal me ook maar even voorstellen, voor het geval dat er nog mensen zijn die deze groep bekijken/lezen. Ik ben Jonan, 18 en woon in, ja, nederland. Verder niet veel bijzonders te vertellen.
@adelsia ik zal je toevoegen maar eerst eventjes dit, intussen ben ik geen 11 meer haha, ondertussen ben ik 13 sins 28 april 2023, dat was een vrij leuke stap die ik zetten, maar dan ook weer niet, waarom wel? Wel, laten we zeggen, dat ik verhuist ben. Waarom niet? Wel, mijn vader is dit jaar precies 9 jaar overleden door zelfmoord.
yo. ik ben gabriel enleef nu in de V.S. ik kom origineel uit aruba, dus is nederlands mijn eerste lees en schrijf taal. da's niet te zeggen dat mijn spelling niet belachelijk is, maar toch kunnen julie me nog hoopelijk verstaan.
over and out. I stand with the people of Palestine
yo. ik ben gabriel enleef nu in de V.S. ik kom origineel uit aruba, dus is nederlands mijn eerste lees en schrijf taal. da's niet te zeggen dat mijn spelling niet belachelijk is, maar toch kunnen julie me nog hoopelijk verstaan.
over and out. I stand with the people of Palestine