Programowanie - dyskusje pozostałe

Pisanie gier tekstowych.

Założony przez Aoi 32 wpisy ostatni wpis 9 lat temu Strona 1 z 2

Witam wszystkich mam do was następujące pytanie. Jaką polecacie aplikacjie do pisania własnej gry tekstowej?
Planuje ją napisać na androida oraz z czasem na I os. Z programowania to jestem zielony. Prosze też o
skazuwki. Pozdrawiam.

Witaj, na ios ani androida nie mam pojęcia, na windowsie możesz to zrobić w html albo gr texcie który nie jest już
rozwijany.

Sygnatura to może być w sądzie. Sygnatura sprawy np. :P

Co do grteksta, to znam powód dla którego nie jest on rozwijany.
Jakiś czas temu pisałem do grześka złotowicza czyli autora tego programu i okazało się że dlatego program
nie jest rozwijany, gdyż było zbyt małe zainteresowanie tym projektem, dlatego autor porzucił grteksta
ale jeżeli ludzie zaczną go używać i pisać do grześka co by chcieli, to autor powróci do rozwijania programu.
Co do tworzenia gier obojętnie czy tekstowych czy dźwiękowych to niezastąpionym narzędziem jest środowisko
programistyczne dla danego języka programowania.
Natomiast znany mi jest program do robienia game booków dark grue.
www.kaldobsky.com/audiogames/

grtekst był by spoko gdy by dało się otwierać gry bez konieczności instalacji samego programu grtekst.

Dziękuje wam za odpowiedź postaram się przyjrzeć programu: grtex

Witam wszystkich mam kłopot udało mi się pobrać poradnik pisania gry lecz nie mogę znaleść instalatora.
Czy ktoś morze z was wie z kąd mogę go pobrać?

ale chodzi o grtekst?

Tak chodzi o to.

gdzie znaleziono poradnik z ciekawości? To mój czy ten oficjalny z zlotowicz.com?
generalnie da się bez instalacji. Tworzysz folder, dajesz tam grt.exe później piszesz bath i wklejasz
plik z grą, mam taki, mogę się podzielić.

napisz jak to zrobić
„Równowaga nie działa w korporacjach. Tam rządzi chaos i budżet.

Poradnik pobrałem ze strony:

Mam pytanie do was jak to morzna bez instalacji? Pozdrawiam